مسافری از آسمان

پسر و این همه ناز!!!!!!!!

1392/2/28 8:01
نویسنده : مامان فسقلی
156 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه شنیده بودیم که دخترا ناز دارن البته هر چی با خودم مقایسه میکردم نمیفهمیدم چرا این حرف رو میزنن آخه من که ناز نداشتم!متفکر اما الان که دوره عوض شده و همه چی برعکس مثل اینکه این مورد هم عوض شده و پسرا خیلی ناز میکنن. آخه تو یه فسقله پسر با این همه ناز همه ما رو گذاشتی سرکار؟!منتظر

دیروز 40 هفته از دوران جنینی شما هم تموم شده اما هنوز نیومدی. همه دیگه کاسه صبرشون سر اومده. هی زنگ میزنن و خبر میگیرن که خوب بالاخره چی شد اومد یا نه؟ و ما همچنان میگیم منتظریم.

میدونی سخت ترین قسمت انتظار کجاشه؟؟؟ این که چوب خطا رو تموم کنی اما انتظار به سر نیومده باشه و همچنان ادامه داشته باشه و تو ندونی تا کی دیگه باید منتظر بمونی اما اشکال نداره بالاخره انتظار هم سر میاد و شما میای بیرون اون موقع وقت دارم که سرت تلافی کنم پسرک شیطون منزبان بابات میگه تو مثل من شیطونی اما فکرشم نکن، داره خودش رو پشت من قایم میکنه که معلوم نشه همه شیطنت ها زیر سر خودشه و تو این یه مورد که معلومه کاملا به بابا جونت رفتییییی.نیشخند

پسر کو ندارد نشان از پدر    تو بیگانه خوانش، نخوانش پسر

(البته در گوشت میگم که مامانت هم خیلی ناز داشته و 17 روز دیرتر به دنیا اومده اما عزیزم آخه من دختر بودم و باید ناز میکردم شما که پسری!!!!لبخند)

باز هم منتظرت میمونیم تا ببینیم کی میای. بوس پسرک شیطون و بلا.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محسن
28 اردیبهشت 92 9:12
با سلام با عضویت در سیستم پارس پا از تک تک بازدید کننده های وبلاگ خود درآمد کسب کنید. هم اکنون با ورود به آدرس سایت ما عضویت خود را قطعی کنید. با آرزوی موفقیت برای شما