مسافری از آسمان

سالگرد ازدواج

1392/5/15 16:02
نویسنده : مامان فسقلی
145 بازدید
اشتراک گذاری

به همین راحتی 5 سال گذشت، اون روز که داشتیم زندگی رو شروع میکردیم هرگز نمیتونستیم تصوری از 5 سال آینده داشته باشیم و الان به راحتی داریم به 5 سال گذشته نگاه میکنیم و 5امین سالروز با با پسری 2.5 ماهه جشن میگیریم.

خاطرات گذشته رو که مرور میکنم میبینم که هر چه به خاطر دارم شادی بوده و خوشبختی در کنار تو که همراه همیشگی زندگی ام شده ای، وقتی به گذشته نگاه میکنم خوشحال میشم از بزرگترین انتخابم که تو بودی و خدا رو شکر میکنم به خاطر داشتن تو.

و حالا بعد 5 سال، با داشتن سامی این حس خوشبختی رو بیشتر احساس میکنم.

همچون همیشه عاشقت هستم همسر عزیزم.

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/1a4804ac73d8b0ff1.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فندق
27 مهر 92 10:30
خوشبختیتون مستدام در کنار هم.
مرجان
27 مهر 92 15:31
تنها تنها میرید بدون محمد سامی !!!!!!!!!!!!!!!!! امیدوارم همیشه سایه تون رو سر گل پسرتون باشه و همیشه بخندید. یاد دو سال پیش بخیر که خدا دوست خوبی مثل شما رو به ما هدیه داد .

وااااایی یاد 2 سال پیش بخیر. سالگرد 2 سال پیش هم واسه خودش عالمی داشت. یاد ایام بخیر.