مسافری از آسمان

یا حضرت علی اصغر (علیه السلام)

1392/8/27 23:38
نویسنده : مامان فسقلی
141 بازدید
اشتراک گذاری

امسال محرم حال و هوای دیگری داره، امسال تاسوعا و عاشورا جور دیگه ای سوزناک بود، امسال روضه علی اصغر که خوانده میشد گویا دیگر قلبی در سینه نبود،میدونی چرا؟؟؟

آخه تو جگر گوشه من، تو عزیز دل مامان و بابا، تو که لوس خونه ای و کسی طاقت دیدن قطره ای اشکت رو نداره امسال روز عاشورا درست همسن علی اصغر کربلا بودی، روز تولد او به دنیا اومدی و عاشورا!!!!   عاشورای امسال دلم رو میذاشتم پیش دل رباب، پیش دل ارباب، اونموقع دیدم حتی ذره ای از غم اونها رو نمیتونم درک کنم حتی ذره ای. امسال فهمیدم که غم دل ارباب چقدر بزرگ بود، انقدر بزرگ که هرگز نخواهم فهمید چقدر.

امسال تو شدی علی اصغر من، شدی 6 ماهه من، و من خودم رو سنجیدم که آیا میتوانم تو را فدای امام زمانمان کنم. ترا کرده ام سربازش و وقف یاریش، امید آنکه از من بپذیرند.

 

 

 

 دانلود آهنگ جدید

 

 

دانلود آهنگ جدید

 

 

 

دانلود آهنگ جدید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صدف
7 آذر 92 12:55
عزیزممممممممممممممممممممممممممممممم چه ناز شدی با این لباسا